لوگوی اصلی سایت علیرضا خروشیان
تبلیغات بنری دیوار

تبلیغات بنری در دیوار

با نمایش تبلیغات بنری در سایت و اپلیکیشن دیوار شانس بیشتری برای دیده‌شدن و جذب مشتری داشته باشید. با تبلیغات در دیوار به بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دسترسی دارید.

بنر تبلیغاتی شما بالاتر از اولین محصول در نتایج جست‌وجو و همچنین صفحه دسته‌بندی نمایش داده می‌شود. 

  1. هدف گیری کاربر بر اساس کلمه کلیدی و یا موقعیت مکانی
  2. هدایت کاربر به لندینگ پیچ اختصاصی و یا آگهی شما در دیوار
  3. گزارش گیری

 

ویژگی های  تبلیغ بنری در دیوار

تنها چند قدم تا شروع داستان موفقیتت فاصله داری…

مخاطب گسترده تبلیغ بنری در دیوار

مخاطبان گسترده

تبلیغات هدفمند تبلیغ در دیوار

تبلیغ هدفمند

مقرون به صرفه تبلیغات در دیوار

مقرون به صرفه

جذب بالای مخاطب تبلیعات بنری دیوار

جذب بالای مخاطب

هدفمند بودن تبلیغات بر اساس موقعیت جغرافیایی

سازوکار دیوار بر پایه جست‌وجو است؛ یعنی کاربر نیاز خود را جست‌وجو و بر اساس نتایج، محصول (خدمت) موردنظر خود را انتخاب می‌کند.

همین مسئله کمک می‌کند بتوانیم علاقه و نیاز او را از قبل بفهمیم و تبلیغی به او نمایش دهیم که نیاز دارد.

شرایطی را فراهم کردیم که بر اساس ویژگی‌های مشتری احتمالی خودتان، فقط در نتایج جست‌وجوهای خاص و همچنین نزدیک‌ترین دسته‌بندی حضور داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

علاوه بر نیاز و علاقه کاربر، این امکان وجود دارد که شما تبلیغ در دیوار را بر اساس شهر محل سکونت کاربر ( شهرستان ها ) نمایش دهید تا کاربری را هدف بگیرید که به شما دسترسی دارد.

تبلیغ در دیوار

تبلیغات در دیوار با ما چه کمکی به شما می‌کند؟

تبلیغات در دیوار

افزایش آگاهی

دیوار بزرگترین مرجع نیازمندی ایران با بیش از ۵۰ میلیون کاربر است؛ بازدید روزانهٔ میلیونی آن بهترین فرصت برای معرفی برند (محصول / خدمت) شماست.

جذب لید باکیفیت

شما می‌توانید بازدیدکنندهٔ دیوار را به سایت خودتان هدایت کنید. در آنجا با گرفتن اطلاعات تماس مثل ایمیل و شماره‌تلفن، اولین قدم را برای ایجاد رابطه برمی‌دارید.

راحت‌ترشدن مسیر فروش

اولین مرحله جذب هر مشتری، آگاهی درباره کسب‌وکار است! وقتی محصول شما را بشناسند و به آن علاقه پیدا کنند، شانس بیشتری هم برای فروش خواهید داشت.

بر اساس منطقه جغرافیایی

همانطور که می‌دانید برای استفاده موثر از دیوار، تمامی کاربران باید لوکیشن موردنظر خود را مشخص کنند تا آگهی‌های تبلیغ برای آن‌ها نمایش داده شود. نمایش تبلیغات نیز با در نظر گرفتن موقعیت مکانی، برای کاربران هدف نمایش داده می‌شود.

بر اساس دسته‌بندی‌ها

تنوع کالا و نیازمندی‌هایی که در دیوار درج می‌شود به شدت بالاست و بدون تعیین دسته‌بندی، امکان رسیدن به هدف برای کاربر ممکن نیست. دیوار از این ویژگی برای تبلیغات نیز استفاده کرده و بنرهای تبلیغاتی را در دسته‌بندی‌های مرتبط نشان می‌دهد تا کاربران هدف را جذب نماید.

بر اساس کیوردهای جستجوشده

کاربرانی که عبارت مشخصی را جستجو می‌کنند احتمالا بیشتر آماده خرید بوده و هدفمندتر عمل می‌کنند. دیوار در تبلیغات خود، جستجوی کاربران را در نظر گرفته و بنرهای متناسب را به کاربران نشان می‌دهد.

نحوه هدف‌گیری مخاطب در تبلیغات بنری دیوار

تبلیغ بنری در دیوار

تبلیغات شما هم‌ زمان در اپلیکیشن و سایت دیوار نمایش داده می‌شوند.

پس از ساخت بنر شما و شروع تبلیغات در دیوار، بنر شما بالاتر از اولین محصول در سایت و اپلیکیشن دیوار نمایش داده می‌شود.

تبلیغات در دیوار برای تمامی کسب‌وکارهای آنلاین، سنتی و محلی قابل اجراست.

 
  1. 44 میلیون بازدید هفتگی از آگهی‌های کالای دیجیتال
  2. 288 میلیون بازدید هفتگی از آگهی‌های وسایل نقلیه
  3. 99 میلیون بازدید هفتگی از آگهی‌های وسایل آشپزخانه
  4. 91.09% کلیک از طریق اپلیکیشن اندروید دیوار
  5. 7.86% کلیک از طریق وبسایت دیوار
  6. 1.05% کلیک از طریق اپلیکیشن ios دیوار
 

با توجه به تفاوت قیمتی هر دسته بندی با ما تماس حاصل فرمایید .

سوالات متداول